Retourneren & Ruilen
Retourneren is mogelijk mits het product ongebruikt, schoon en in originele staat en verpakking is. Dit in verband met de hygiëne. De kosten voor de retourzending zijn voor de klant. Dit dien je binnen 14 dagen na ontvangst te doen.
Wij verzoeken je vriendelijk om onze eerst te mailen voordat er iets geretourneerd is zodat we je retourzending zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen: info@kikilondon.nl.
Het ruilen van producten dient op dezelfde wijze te gebeuren als het retourneren. De kosten voor de retourzending zijn voor de klant. Wij zullen vervolgens de kosten voor het opnieuw versturen van een product vergoeden Dit dien je binnen 14 dagen na ontvangst te doen.
Mocht één of meerdere producten beschadigd of niet in orde zijn, stuur ons een mailtje of privé berichtje en wij zullen met een gepaste oplossing komen.
PS: In verband met de hygiëne en COVID-19 vragen wij jullie bij het retourneren van producten die beschadigd of kwalitatief niet in orde zijn, deze te desinfecteren /schoonmaken vóór verzending.
Wij verzoeken je vriendelijk om onze eerst te mailen voordat er iets geretourneerd is zodat we je retourzending zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen: info@kikilondon.nl.
Het ruilen van producten dient op dezelfde wijze te gebeuren als het retourneren. De kosten voor de retourzending zijn voor de klant. Wij zullen vervolgens de kosten voor het opnieuw versturen van een product vergoeden Dit dien je binnen 14 dagen na ontvangst te doen.
Mocht één of meerdere producten beschadigd of niet in orde zijn, stuur ons een mailtje of privé berichtje en wij zullen met een gepaste oplossing komen.
PS: In verband met de hygiëne en COVID-19 vragen wij jullie bij het retourneren van producten die beschadigd of kwalitatief niet in orde zijn, deze te desinfecteren /schoonmaken vóór verzending.