Q&A


Kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren of ruilen?

Het is niet mogelijk om producten te ruilen of retourneren. Dit in verband met de hygiëne.
Mocht er één of meerdere producten beschadigd of kwalitatief niet in orde zijn dan sturen wij uiteraard een vervangend product op.
PS: In verband met de hygiëne en COVID-19 vragen wij jullie bij het retourneren van producten die beschadigd of kwalitatief niet in orde zijn, deze te desinfecteren /schoonmaken vóór verzending.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan wanneer je bestelling nog niet verwerkt is. Vanaf het moment dat wij ermee aan de slag gaan is het niet meer mogelijk om een annulering in te dienen. Bij een geslaagde annulering wordt het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen automatisch geretourneerd.

Kan ik nog producten aan mijn bestelling toevoegen?

Ja, dat kan wanneer je bestelling nog niet verwerkt is. Stuur ons een mailtje met de producten die je erbij wil bestellen. Wij passen je order aan en sturen je een betaal link voor de toegevoegde producten.

Waarom klopt de kleur van het lakje niet met de kleur van het potje?

Het lukt helaas niet altijd de kleur van het potje 1 op 1 te matchen met de kleur van de gellak. Kijk naar de foto's van onze swatchers op de product pagina's voor een reëel beeld van de kleuren in het assortiment.

Mijn gelakte nagels blijven 'nat'. Ik krijg rimpels op mijn gelakte nagels. De gellak is stroperig.

Volg altijd de uithardtijd die bij je gekochte product hoort: 30, 60, 99 of 120 seconden. Sommige lampen hebben een te laag wattage waardoor de lak niet voldoende uithardt. Kies een lamp vanaf 36w.

Rimpels in je gellak komen vaak door te dik lakken. Probeer altijd zo dun mogelijk te lakken en breng meerdere laagjes aan voor het mooiste resultaat.

Gellak heeft een heel andere structuur dan nagellak. Rubber producten hebben een andere structuur dan bijv. een reguliere gellak base of top. Het kan zijn dat je moet wennen aan deze structuur. Ook hier geldt door zo dun mogelijk te lakken bereik je het mooiste resultaat.

Ik heb mijn pakketje (nog) niet ontvangen. Wat nu?

Het is mogelijk dat de pakketdienst een langere levertijd nodig heeft om jouw pakketje te bezorgen. Vertragingen kunnen we helaas niet voorkomen. Zodra jouw bestelling ons pakhuis heeft verlaten hebben wij op deze vertragingen geen invloed.
Mocht een pakketje te lang onderweg zijn dan starten we een onderzoek op samen met onze pakketdienst partner om erachter te komen waar je pakketje blijft. Dit kan enkele dagen duren.
Als blijkt dat je pakketje verloren is geraakt dan sturen we ongetwijfeld een nieuw pakketje op. Alvast bedankt voor je geduld!